Tisdag 26 April 2011!

2011-04-26 @ 17:49:06
Hejsan!

Nu sitter jag hemma mätt efter en omgåd kvällsmat
Kopplar av lite med HIMYM innan jag skall läsa lite i körboken

I dag var jag på körskolan och körde med kära lilla Jan
Ja, lilla och lilla ... 64 år är inte litet :P

Jag fick handskar och en hörsnäcka så jag kunde höra honom när jag körde
Vi övade lite att köra höger en massa gånger för att sedan öva vänstersvängar
Under runderna så fick jag öva på placeringar inför svängning, vägmärken och att titta & blinka rätt

Jag fick beröm för att jag körde bra och att jag lärde mig snabbt :)
Känner mig stolt :D

Efter det drog jag till Subway och köpte kaka till mig, Samuel & Erik
Sedan dödade jag en timmen innan jag skulle på möte på Spel
Kära söta Samuel är så duktig så

Sedan blev det möte och det är så himla sorgligt att jag inte skall träffa Boel mer :(
Men har iaf fem tillfällen till om jag vill så dom skall jag ta vara på :)

Har även bokat förarprov
Görs den 5 Maj :D

Här kommer lite bilder från dagen
Enjoy <3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback