Tisdag 19 April 2011!

2011-04-19 @ 20:14:01
Hej bloggen!

Sitter hemma och kollar lite på HIMYM
Denna dagen har gått fot faktiskt vilket jag inte trodde den skulle göra :O

Men jag och Elias vaknade och båda ville inte gå upp
Men det fick vi göra, vi handlade frukost och sedan ner till stan
Jag träffade Boel och han åkte hem
Efter det gick jag till spel oh såg min duktige pojkvän "slita" på praktiken
Är så himla stolt över honom så det är inte sant <3
Han skall få ett "stort" påskägg i år ;)

Men jag satt och målade klart gubben som jag började på i går och en till
Stolt över mig själv här med :)

Vid fyra gick jag till LBT (Lundabyggdens trafikskola) och gick min första teorilektion där
Kan inte fatta att jag är på väg, nu börjar resan på en gammal dröm
Det kanske låter löjligt, men att jag ens börjat och ska klara detta är stort för mig fast jag är 21 år
Och jag är inte den älsta där haha XD En är typ 40 :P

Men nu har jag iaf ätit och skall fixa runt lite och fortsätta se på HIMYM :D
See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback