Onsdag 6 April 2011!

2011-04-06 @ 23:47:00
Hej bloggen!

I dag har det varit en mycket intressant dag må jag säga
Först lämnar jag mammas nykel på hennes jobb då min är borta och den nya inte har kommit än
Sedan drar jag ner till Arbetsförmedlingen där jag träffar Emmie och vi gick lite på stan
Sedan drar jag till min gamla kärskola men då kom jag lagom till deras lunchrast, bara att komma tillbaka i morgon

Efter det drar jag ner till träningen och tränar en timme med Kristina
Vi var båda jättesega och träningen kändes lite små dryg, men vi fick röra på oss och det kändes bra faktiskt :)

På väg till spel upptäcker jag att mitt busskort är borta :O 1060 åt helvete tänkte jag
Men när jag snackade med Samuel så sade han att Viktor som tappade sitt fick inte tillbaka det då han inte hade registrerat det på Skånetrafikens hemsida och frågade om jag hade gjort det
Jag svarade ja och då gick vi till Skånetrafikenskundcenter och snackade med dom
Dom ville ha legitomation men dom gjorde ett undantag då jag inte hade det med mig utan det låg hemma :P
Men dom spärrade mitt gamla och så fick jag ett nytt med samma återstående period! GÖTT :D Love it
Där var min dag räddad :D

Till mat åt jag och Samuel vars en pizza och det satt gött i magen kan jag säga :)
Vi åt själva för en gångs skull, skönt och göra det ibland och få komma i från allt buller på spel
Sedan satt jag och målade gubbarna som jag sprayat innna på dagen, en blev klar och skall skicka bilder till Erik i morgon
Den blev sådär, men bra för att vara den första gubben jag målat
Jag har svårt att måla smått så :P

När nu skall jag dra, ses! <3
Kram ^^

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback