Måndag 4 April 2011!

2011-04-04 @ 13:34:59
Hej bloggen!
Jag kan inte fatta att det ät April redan! Det är sinnes vad tiden går :O
Men det är iaf lite varmare så snart kan man skippa tjocktröjorna och gå i bara linne och shorts, love it!

Men här sitter jag efter en natts sömn och frukost
Skall söka lite jobb nu även om det är skit jobbigt, men vem sade att livet var lätt ;)
Det är bara och bita i hop och se glad ut, vilket jag försöker göra
Jag får belöna mig själv sen med lite Minecraft, men inget spelande förens jag sökt minst tre jobb i dag
Det skall bli mitt mål för dagen, tre jobb ... minst!!!!!

Vi får se hur det går
Kommer upp bilder senare från pappas dödsdag och kalaset för Christoffer <3

Kram

Jag längtar tills sommaren <3
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback