Lördag 9 April 2011!

2011-04-09 @ 16:47:41
Hej bloggen!

Snart skall jag och Samuel på bio. Det var menat att Viktor och Hans skulle med men Viktor blev mer sjuk och kunde inte ta sig hemmifrån pga det och vaför Hans inte kunde vet jag ej, men han kunde iaf inte :(
Men vi lyckades få egna platser då vi behövde Viktors visakort för att få tag på dom andra :/

Men snart skall vi dra, fixa biljetterna, käka och handla lite till bion :D

Jag skall bara berätta en störig sak som hände i fredags!
Kolla alltid på vilken buss du hoppar på! :O
Jag skulle åka från Kim i Lövestad till Tomelilla och sedan där i från till Lund med femman
Jag tänkte gud vad bra att bussen kommer tidigare och utan att tänka på så hoppar jag på bussen till Simrinshan :O
Men det upptäckte jag på bussen så var bara att sitta kvar och åka till Simrishamn och ta bussen där i från till Lund
Det tog en halvtimme till Simrishamn och närjag tog rätt buss så åkte jag en haltimme tillbaka till Tomelilla, sigh!
Men jaja, det tog ca 2 och en halvtimme istället för en och en halv :O
Jag var sur sen kan jag säga :O Men har iaf lyssnat klart på Flickan Som Lekte med Elden och fick god mat sen och fick gosa en massa med Samuel <3

Nu måste vi gå! Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback