I Am Back!

2011-04-29 @ 20:40:28
Det var typ så jag kände det när jag klev in i jobb lokalen
Det kändes både skönt och läskigt och komma tillbaka även bara för en dag
Det var kul för att jag behöver pengar och har saknat folket där :)
Sen det negativa var att jag inte är van vid att gå upp fem och dom hade ändrat lite och folk hade slutat
Men jag lyckades organisera mig och kamma/bunta posten på ca tre timmar
Sedan blev det frukost och efter det ut och köra
Var befriande att få komma ut och röra på sig lite även om det var tungt
Tur mitt ben inte gjorde ont :)

Men det gick på ca fem timmar och dela ut och det kändes så jävla gött efteråt
Lite uttorkad då men ändå ;)

Sedan blev det dags och åka hem och gå in på Spel
Men Samuel ringde mig och han var på väg till Malmö för att hänta något på Playoteket till butiken i Lund

Så jag tog en fika för att fylla på förådet innan middag
Sedan åkte vi hem till Lund tillsammans och var lite på spel

Nu sitter vi här och skalla snart ta en dusch då jag inte luktar hallon precis ;)

See ya!


Länge sedan man tog toget 06:15 för att åka till jobbet ;)

Det var ett tag sedan man kammade upp posten :P
Dom hade ändrat om lite så tog lite tid innan man hittade ;)


The Legen ... Wait for it ... dary bike ;)

Såhär ser buntarna ut som man skickar ut med en postbil :)

De nya buntlådorna :) Bättre än dom gamla :O Mycket bättre!

Eftersändningar ... suck -.-'

Dagens belöning ^^
Kladdkaka, grädde i en pappmugg och en STOR Chailatte <3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback