Hemma igen!

2011-04-11 @ 17:01:48
Nu är jag hemma igen och har haft en trevlig dag ute :)

Jag och Samuel åkte ner till Sjukhuset och lämnade mammas nykel då min är borta
Men som tur är får jag min nya i dag ^^ Jättebra så slipper man tänka på när folk är hemma och sånt skit
Sedan gick vi ner till Spel där jag skulle möta upp Bayer för en fika och få tillbaka mina älskade Alien filmer <3
Jag, Bayer & Goat satt på Espresso House, tog en fika och snackade skit i allmänhet
Sedan gick vi tillbaka till Spel och Bayer stack med sin tjej och jag, Goat och Hans gick till BK och Goat käkade :)

Efter det så åkte jag hem och då rensade jag och mamma alla skor och stoppade undan alla vinterplagg :)
Skall snart städa upp alla mina kläder och fixa liter på rummet, det är lika bra när man är hög på det fina vädret ^^

Ha det gått ^^
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback