Fredag 1 April 2011!

2011-04-01 @ 19:28:52
I dag har jag varit på Aleris och det gick väl bra
Denna gången gjorde inte receptionen fel så jag inte fick pratat med henne
En studernande tjej fick lov och vara med under tiden
Jag har inget problem med att lärlingar är med på sådana saker, för skall dom lära sig saker så får dom gärna vara med för mig :)

Men sedan gick jag toll Nova Lund och frågade om ett jobb och sedan drog jag till Malmö
Fick dricka en Red Bull för att klara mig och inte somna då jag visste jag inte kunde äta lunch
21 spänn för en burk på ca 500 cl :O Rena rånet men sen å andra sidan dricker jag det inte ofta :P

Väl i Malmö blev jag sminkad och fick håret fixat av Kickens tjej Isabella :)
Ni får se lite bilder här sen :D

Väl hemma åt jag, Pernilla & Mamma ungsstekt falukorv som Pernilla bestämt vi skulle ha
Och så spelade vi Fia med knuff och jag vann, mamma kom tvåa och syrran kom sist :)
Och sedansatte Pernilla upp några Warhammer gubbar som jag skall måla till en kompis,
och sade att det var folk från spel :P

Vi har det allt roligt :P
Nu skall ajg städa rumemt och chilla tills Samuel kommer :)

Kram


Jag fick inga vingar :( Besviken om något :(


Liten "Sneek Peek" på dagens modellande :P


Fia med knuff


Syrran <3


Pernillas fina konstverk XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback