Måndag 13 September 2010!

2010-09-13 @ 20:49:54
Nu är man hemma efter jobb och lite ärenden i Malmö stad
Jag har inte varit såhär mycket i Malmö som denna sommaren och hösten som på ett år :O

Vaknade med ångest och ont i magen men envis som jag är så gav jag mig i väg till jobbet
Tjäna pengar är det bästa jag kan göra nu för sen vet man inte vad som händer i framtiden
Det var ett antal del trappor och magen lyckades hållas i trim och inte krampa :)

Efter jobbet blev det in på Coop och handla en väldigt försenad frukost då jag inte åt mycket på morgonen
Och ett minichoklad för jag var så duktig :P
Sedan fick jag köpt Samuels efterlämngtade Blades Of Victory, och det var så kul och höra hans glädje i telefonen

Nu ska jag vila magen, lyssna på ljudbok och kolla i och Bon Prix som kom till mig i dag och Ellos kataglonen :)
Ses, nu skall jag stressa ner :)

Uppdatering kommer kanske senare





© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback