Torsdag 7 Oktober 2010!

2010-10-07 @ 23:01:04
Grattis till Jesper som fyller 20 år i dag <3
Och grattis till Farmor & Mamma som har namnsdag i dag ^^

I dag vaknade jag upp bredvid min älskade älskling <3
Vi tog en dusch, åt och fixade oss för att sedan dra till The Studio

Väl där tog det inte lång tid innan Samuel blev smikad och hårfixad och innan jag blev det
Sedan drog fotograferingen i gång och det blev bra bilder ^^
Jag skulle betala allt så synd att jag inte fick ta två bilder som jag så gärna ville ha på Samuel
Men jag fick iaf två bilder gratis så det blev 6 st på mig och 6 st på Samuel & mig

Sedan drog jag hem och Samuel till sig
Väl hemma åt och och sedan såg jag och Jesper på en massa Scrubs
Nu ska jag dega lite här och så :)

Bilder kommer upp senare :)
Kram


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback