Söndag 31 Oktober 2010!

2010-10-31 @ 23:31:19
Här sitter jag hemma, ensam och ledsen!
Men så är det här i livet vissa är glada och vissa är ledsna
Hade gärna stannat längre hos Ingvar men nu gick inte det, han har skola och jag jobbsökande
Sen saknar jag Samuel som fan med!

Men i dag har vi iaf snoozat i ca två timmar men tillslut så gav Ingvar upp och reste sig upp
I dag bestämde vi oss för att bara slappa en massa, eftersom det blev sent i går

Vi satt vid datorn, han fixade lite med alla sina expriment och så åt vi lite rester
Vid kvart över fyra så gick vi ner till stationen och jag skulle åka hem
Sedan satt man på det tåget i tre timmar, dryyygt
Lyssnade på musik, ljudbok och vilade lite för jag orkarde verkligen inte dra upp datorn
Var för trött för det

När jag kom till Lund så var det, som hela vägen hem på tåget, mörkt som fan och deppigt
Ville bara tillbaka till Kalmar, iaf tills onsdag då jag får träffa Samuel på Spel
Sedan blir det till helgen <3 Då ska jag bara vara med honom, jag behöver det

Jag tycker att denna helgen har varit en av dom bästa på länge, saknar det redan

Ha det så bra, nu ska jag se klart på Starke Man och sedan sova förmodligen
God natt



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback