Onsdag 6 Oktober 2010!

2010-10-07 @ 22:53:04
Grattis till Morfar & Örjan som fyller år i dag <3

I dag började dagen med att jag vaknade av att det ringde på dörren
Trodde det var Samuel, och det var det, men bakom honom så står Jehovas Vitnen!!!!
Där står jag nyvaken i trosor och tröja! Tur jag inte sov i endast trosor!!!!!! HAHA!

Iaf, Samuel var hos mig och jag fixade mig och vi åkte ner till stan
Han tog mina saker medan jag åka till Boel och snackade med henne!
Intressant samtal och hon sade till mig att hon hade fått ett nytt intresse, att läsa min blogg
Blev glad att hon vill veta mer av mig, inte bara av yrkesmässiga skäl utan av ren personlignet
Gillar personer som är nyfikna på ett icke stötande sätt, som vill lära känna folk :)

Väl på spel så blev det massa Magic som vanligt och det blev lite senare vilket gjorde mig lite sur :P
Men fick vänta på Samuel då han skulle sova över hos mig :)

Btw, jag och Jörgen stoppade upp godis snören i näsan och skulle få ut dom ur munnen
Han lyckades helt, men jag fick in den i näsan men inte ut den ur munnen för jag håll på kräkas
Inte lätt och få tag på en godisbit BAKOM gumsvaljet XD
Men kul var det iaf :P

När vi väl kom hem så var det dags för film och sova :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback