Måndag 18 Oktober 2010!

2010-10-18 @ 16:48:16
Hejsan bloggen!

Som vanligt blir jag seg när jag är med Samuel men det får ni vänja er vid
Jag kan inte alltid blogga även om jag vill

Jaja, nog om det
I dag åkte jag från Samuel då jag inte ville åka hem ensam i går kväll
Vi såg på massa Niles City 105.6 och asgravade så att Hans bokstavligt talat
trillade ur Samuels säng så mycket som han skrattade

I dag så åkte jag till AcadeMedia och alla blev helt chockade över att se mig,
då jag jobbat alla måndagar utom en eller två sedan jag började jobba på posten
Annars så har jag bara varit hemma, sett på lite tv ätit en mini lunch och fyllt i alla papper tills i morgon

Nu är maten snart klar, då blir det Scrubs som vanligt och mamma ska få internetet
Vi höres ... blir en film men med snacks
Hatar att jag alltid får snacks upp i skallen då jag ska säga "nu ska jag dra ner på det"
Och så äter jag allt snabbt så det försvinner men det är ju inte bre, blir sugen på mer då haha XD

Klant :P
Men ha det så bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback