Måndag 11 Oktober - Tisdag 12 Oktober 2010!

2010-10-14 @ 00:25:20
Hej bloggen!

Jag vet att jag ar varit borta ett tag men när jag är hos Samuel eller med honom så blir det inte myket bloggande tvyärr, hinner inte alltid med det.

Kan sammafatta måndagen och tisdagen för er här :)

I måndags åkte jag till jobbet och det gick ganska snabbt
Sedan åkte jag till Samuel och där hjälpte jag till lite snabbt innan Samuels pappa skulle väg
Vi såg på när brunnen blev rensad med :P
Vi mös, såg på Scrubs, lagade mat tillsammans och mös en massa



© Jessica Berggren


I Tisdaga så sov vi länge, och då menar jag länge :O
Blev en del fix ute hos hundarna och jag testade och använda en högtryckttvätt för första gången
Dom är roliga dom sakerna :P
Sedan sov vi på mer Scrubs och drack varm choklad och mös med varandra ännu mer
Sedan blev det sova sött för oss båda som gällde

Onsdagen kommer upp lite senare :)
Kram


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är gott med choklad. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 18:27:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback