Lördag 23 Oktober 2010!

2010-10-23 @ 16:37:47

Hello!

Nu är jag tillbaka igen.
Har inte så mycket att säga mer än att det blev Kina mat med Erik i går innan jag åkte till min syster som bor i Löberöd hos mina kusiner
Där blev det mat igen och det smakade gott som alltid :)
Efter allt blev det idol och att käka massa gott gott
Tjock blev man allt, det blir man alltid hos dom, har juuuuur mycket godis som helst :D

I dag så blev jag körd till Höör och tog tåget där i från då dom ändå skulle till dit
Vi kollade på Anderas hus, och det ser ut till att bli fint :) Riktigt hantverkare :D

Nu sitter jag här och försöker ragga hit folk då jag inte vill sitta ensam i kväll :O
Kram och hej då!

Ses senare kanske :)


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback