Fredag 22 Oktober 2010!

2010-10-22 @ 12:02:28
Nu har jag precis fått ner frukosten fast man nästan fick tvinga ner den
Snart blir det Kenza&Tyra Show och efter det så skall jag packa och fixa mig

Dagen kommer bestå av sjukhusbesök, lunch med Erik och Idol med syrran i Löberöd
Kommer sova hos min syster och mina kusiner så kommer inte blogga förens i morgon igen!
Så ni inte väntar på uppdateringar! :P

Gårdagen gick bra och maten var god
Vi åt vars en burgare och snackade en massa skit snack! Om allt mellan himmel & jord
Sedan dog vi vidare till Dabeser och såg på Kristoffer Åström
Sedan blev det hem och se på lyxfällan innan man skulle gå på dejt med John Blund!

Vi hörs i morgon, ses! <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback