Torsdag 25 November 2010!

2010-11-26 @ 00:18:51
I dag hade jag inte sovit så jätte bra
Hade svårt och somna, så jag somnade ett och skulle upp sju, inte kul
Men jag tog mig till jobbet och jag fick en hel del och dela ut
Det tog sin tog och jag halkade några gånger, men det är cash!
Det bästa på hela dagen var inte bara att jag fick en postmössa utan något som hände på rundan
Jag skrev hej på en brevlåda men pallade inte göra det på alla, så jag ritade ett hjärta på alla som fick post, och som det gick och skriva på, i snön på brevlådan så klart ;)
När jag fortsatte en bit, vänt och skulle tillbaka så visade det sig att en äldre dam hade uppskattat att jag gjorde det på hennes och andras brevlådor så jag fick ett liten Anton Berg choklad XD
Gulligt

Sedan blev det hem, fixa internetet och handla massa mat! 715 kr fick det bli för i dag :D
Nu sitter jag här, käkar och ska snart se på lyxfällan <3


Fick dessa av Metro på morgonen ^^

Ett av många hjärtan <3

Chokladen ^^

Halt! :O

Snö O_O

Fick cykla på andra sidan där jag brukar cykla av säkerhetsskäl :O

Kan Hedvig markera sin cykel så kan jag med! Så det så! :P

Riktig jobbmössa <3 Slipper slita på mina egna nu på jobbet :)

© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Amalia

Naaw vad fint med hjärtan:)

2010-11-26 @ 09:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback