Torsdag 11 November 2010!

2010-11-11 @ 19:00:00

I dag orkade jag verkligen inte gå till jobb men det gick ändå
Det blev lätt jobb men ändå jobbigt
När jag kom till Lund så tog jag och gick till Donkan, KC blommor och Unispel
Efter det så gick jag till min ungdomspedagog
Det blev så sent med Boel att när vi gick ut och jag skulle hem så var vi inlåsta, det var nedsläckt och larmet var på. Så när vi kom ut i hallen så gick larmet men vi lyckades få stopp på det och kontakta larmcentralen!
Sedan skulle jag till Nova men jag pallade inte utan åkte hem, åt, duschade och tog det lugnt.

Lade mig så jag iaf fick sova åtta timmar, god natt <3
Blev även lite ljudbok ^^

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback