Tisdag 16 November 2010!

2010-11-16 @ 22:00:00
Hejsan bloggen!

Tisdagen bestod i att jag segade hela dagen fram tills det var dags och ge sig av
Duchade och fixade mig och åkte till Nova Lund för att möta upp Amalia
Innan det gick jag till Academedia och skrev på ett papper, och skickade i väg senare på kvällen

Vi tog en fika och sedan mötte vi upp hennes kille och så följde dom mig till bussen
Sedan blev det hem, äta och se på House <3

En lite rolig i historia innan jag avslutar

Jag ska fixa ett spel till Samuel (Call Of Duty: Black Ops) inne på Elgiganten
När jag står och ska betala och hon frågar efter lägg så ska jag ta upp det
Men upptäcker att jag inte har det med mig
Då säger hon att jag inte kan köpa det för det är 18 års gräns på det,
och vi tänker inte på just då att Amalia kan ju legitimera sig

Men vi chansar och kollar på Media Markt men där är det slut
Vi kollar på Rocks men där kostar det 499 (mot 379 på Elgiganten) och på GameStop skulle dom ha 699
Det funkade inte ta ut pengar för min bank klyddade, men jag kunde iaf köpa en cheeseburgare,
så då antog vi att jag kunde ta ut på ICA.
Så efter fikan så går vi till ICA jag köper något och tar ut 400 kr
Vi träffar Amalias kille som får gå in och köpa det till mig då vi inte ville gå in igen
Han kommer ut med spelet och 101 kr tillbaka när jag ska ha 21, och då visade sig det att det kostade bara 299 :D

Vilket klydd för ett jävla spel! Men vad gör man inte för kärleken? Får pengarna i morgon så <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback