Måndag 8 November 2010!

2010-11-08 @ 17:04:47
Hejsan bloggen!

Long time, No see!
Men nu är jag tillbaka :)

Jag har jobbat i dag och det var halv jobbigt och kallt som satan!
Har iaf fått reda på att jag ska jobb på onsdag, torsdag och fredag med! :D
Det blir ingen jobbjakt och hoppas jag kan träffa Boel denna veckan med men går det inte så faaan :(
Men jobb går ju före och jag behöver pengarna :D

Och sen är jag sjuuuuukt nervös inför i morgon! Lollo har öron en en falk asså!
Jag sade till många, ett långt tag att jag ville göra något drastiskt med mitt hår för det är så tråkigt!
Det snappade hon upp och nu ska jag vara hår model! :D
Jag får det gratis och på onsdag skall jag fotas så man kan se frissan och så!

Lollo gjorde det och då gick hon från bilden till vänster till bilden till höger
Så lite nervös är man, men ändå skit taggad :D


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback