God natt!

2010-11-01 @ 23:52:27
Jag ville bara säga god natt och dra en snabb summering av dagen

Som ni vet var jag på AcadeMedia och så
Sedan vid fyra så åkte jag ut till Nova Lund och köpte ett headset till datorn
Jag och Hans fikade på Italia och snackade lite och så, jävligt mysigt :)
Efter det så skulle han till spel och jag hängde med

Det blev att jag stannade där i tre timmar och draftade för första gången
Och gissa vem jag ser, helt smutsig i ansiktet och med en gullig mössa på huvudet?
Jo, Samuel! :D Fan vad glad jag blev, detta var gräddet på moset i dag <3

Sedan åkte jag hem och åt middag och nu sitter jag här
Funderar på att sova nu men vad fan skall jag göra i morgon?

Äsch, får väl ta dagen som den kommer :(
God natt






© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback