Torsdag 27 maj 2010

2010-05-27 @ 16:51:31
I dag har det hänt en del
Jag har flygit runt som en boll överallt känns det som

Allt började med att jag gick upp 07:00 och var på Arbetsförmedlingen 09:00
Efter det så var det bara att vänta tills affärerna öppnade 10:00
Jag handlade det jag skulle handla i stan och sedan åkte jag ut till Nova och köpte resten

Sedan tog jag mig friheten eller vad man nu ska säga till att gå hem
Ett plus då jag sparar pengar och får motion
Och ett minus för det var varmt och jag hade massa kassar att bära på

Väl hemma så bäddade jag sängen och gick sedan och lämnade en klänning till syrran
Hon ska på bal i kväll (hon går i nian) och snackade lite med henne

Nu sitter jag här och väntar på maten som håller på att bli klar
Fick åka akut ner till stan och hämta Samuels Dark Elf Cold One Kights som jag glömde hämta innan i dag
Sen blir det lägga alla kläderna in i garderoben som ligger på golvet

I kväll väntar cola, popcorn, film och sedan "Kniven Mot Stupen"




Jag kände mig som en shoppaholic i stan och på Nova Lund

Det blev klämmor till balen & ansiktsrengöring för mig
Man fick en för 29:50:- istället för 49:- så jag passadepå och köpa två
för presentkorten när jag var där

Nu är Samuels, Lollos, Ellens & Christoffers studentpresenter klara
Skönt! Nu är det bara Samuels överraskningkvar och att slå in alla presenterna som gäller i morgon

Mat! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback