Torsdag 20 Maj 2010

2010-05-20 @ 23:00:48
I dag är det 23 Månader sedan jag blev tillsammans med min underbara kille Samuel <3
Grattis till oss, snart två år <3

Dagen började med frukost och ett antal fel när jag skulle fixa mig, men allt löste sig till slut
Väl på Bergaskolan så var det bara och vänta och vänta och vänta ... tills Samuel skulle äta
Men han leftade mig ganska fort då han hade arbete och göra
men det var helt okej, skolan går först
Var två rundor om matsalen igen då jag en gång träffade min nästkusin och sen följde jag med några andra och gjorde dom sällskap
Blev en runda till Bergakiosken och sedan vett & etikett inför balen nästa vecka
Ska försöka dansa mer än en dans, men har lovat Samuel minst EN dans <3

Efter det så gick vi till torget och handlade glass och pratade med folk
Trevligt trevligt

Efter det så blev det hem, äta, se på scrubs och mysa <3

Nu sitter jag här hemma och dags för "Kniven mot strupen" som har börjat igen :)
Mer uppdatering i morgon

Kram




© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback