Tisdag 18 Maj 2010

2010-05-18 @ 19:22:01
I dag har det hänt en del
Jag fick skippa Top Model och åt frukost & fixade mig direkt
Sedan kom mamma hem perfekt när jag skulle gå så jag kunde cykla till stan
Där träffade jag Emma och fick BH:n till balen
Sedan så gick jag till spel och träffade Viktor och sedan fick jag en stor jordgubbsmilkshake av honom på BK
Sedan blev det hem till Jessica och vi handlade lite och såg på HIMYM

Nu sitter jag hemma och har precis ätit middag
Det är så fint väder ute så jag vill inte sitta inne men har ingen anledning till att gå ut
Jaja, blev inte mycket jobbsökande i dag men ska göra ett samtal i morgon iaf :)

Kanske blir mer uppdatering sen :)
Kram




© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback