Sjukhusbesök mitt i natten!

2010-05-06 @ 17:25:43
Jag kunde inte sova för jag fick sådana smärtor i min urinblåsa
Jag har misstänkt urinvägsinfektion länge då jag kände igen symtomen från sist
Men jag känner inte till dessa kramperna :(
Men jag fick väcka mamma och vi fick åka till sjukhuset via sjukresa
För dom tyckte inte att det var lönt att åka ambuland för en urinvägsinfektion!
Men va fan, kan ju hålla med dom, men kan jag inte gå till sjukhuset och bussarna inte går så vad ska man då göra? Flyga till sjukhuset med sina vingar eller?
Men vi kom iaf dit och de tog urinprov, blodprov och de tog två rör och kollade mitt blodsocker
Men det visade sig att det var utrinvägsinfektion och jag fick antibiotika i en vecka
Hoppas det går över för jag vill inte känna mig handikappad och sjuk :(


Det var ett tag sedan man var här då man själv var "patient"



Tack Samuel, denna kudden gjorde mig lugn under natten då vi fick vänta en del <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Anonym

stackarn hoppas du mår bättre ! <3



om du har ork får du gärna besök vår blogg och kommentera vad du tycker om killar med stil/fashion kläder?



krya på dig. kram!

2010-05-07 @ 01:25:54
URL: http://enjoyemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback