Nikon D5000 & uppdatering

2010-05-04 @ 16:41:48

Hejsan Allihopa!

Nu har jag sökt lite jobb och ska snart i väg och posta ett brev till ett annat jobb
Ska försöka få ut Jesper i dag med på en promenad, han behöver röra på sig lite ;)
Jag har kommit fram till nu efter att ha pratat med någon, att jag ska spara till en NIKON D5000
Det bästa är att den kan filma i HD och att man kan vända skärmen inåt så att glaset skyddas
För som alla vet så är jag "lite" klumpig av mig så det är en fördel
Jag vill inte ha en NIKON D90 än för jag känner att jag inte kan behärska en systemkamera så bra än, så det är bäst och köpa en som är äldre och sedan eventuellt köpa en dyrare och bättre kamera
Men jag får spara om jag vill ha den innan det blir höst och vinter
Och då måste jag ligga i och tjäna lite pengar och söka jobb som tusan
Just nu så får jag nöja mig med min halvdåliga mobilkamera -.-'

Men nu ska jag gå till affären och köpa ett frimärke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback