Måndag 10 Maj 2010

2010-05-10 @ 12:54:21
Ännu en ny dag och jag är trött men på hugget känns det som!
Jag håller på och ringa för detta jobbet som jag gör i dag, men tar en paus nu då det är lunch dit jag ska ringa
Jag vill så gärna ha ett Jojo Sommarkort men för att få det så måste jag ha 460 spänn utöver de 500 kronorna jag tjänar i dag
Jag ska dela ut flyers och sätta upp på olika butiker och tjäna lite små pengar medan jag söker jobb
Jag tänker fan inte ge upp nu, jag vill så gärna det det kortet för jag måste kunna ta mig någonstans och det kan jag göra obegränsat i två månader i sommar med det kostet och jag vill hellst inte dela med mamma då jag vill ha tillgång till det 24/7
Bara och kämpa på! Kom igen kämpa nu Jessica!
KÄMPA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback