Fredag 7 Maj 2010

2010-05-07 @ 14:04:13
I dag har jag hunnit med en del men jag har en del kvar och göra
Jag sitter här och slappa som om jag inte skulle göra något, bad :P
Men i dag har jag iaf hunnit med att gå på rekyteringsträff och fått gå på en arbetsinterljuv för en undersköterna tjänst här i Lund
Jag har gott till banken och överförde pengar då jag glömde göra det hemma
Sedan handlade jag min medicin som kostade vad jag trodde så det var ju bra

Sedan ringde jag Samir som jag ska hjälpa med ett jobb på måndag
Det bästa med mötet var att jag fick en gratis chai latte, tackar :)
Mycket info men det ska nog gå, lite nerös är jag men har iaf helgen och förbereda mig
Men det ska nog gå bra, blev även nervös när han frågade om jag var nökd med priset som är 500 och jag hade gärna velat ha mer men vågade inte säga. Men 500 spänn är ändå en slant och jag får dom direkt. Han sa att jag kunde få dom nu, men jag sa nej det vill jag inte för då kan jag bara ändra mig och skita i jobbet och då kommer han säkert vilja ha tillbaka dom. Jag vill förtjäna dom och därför vill jag ha gjort jobbet innan jag får pengarna.
Nu är jag hemma och sitter här och degar
Senare i dag blir det att gå till Kami och sedan eventellt vara med Lollo
Saknar min pojkvän såååå himla mycket <3

Ses, senare uppdatering kommer
Här har ni två bilder från i dag :)



© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Natta

vad var det för jobb du skulle göra för 500 kr?:)

2010-05-07 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback