Balklänningen <3

2010-05-03 @ 15:33:24
I dag efter frukosten och Top Model så gick jag ner till ICA och hämtade min balklänning
Var så orolig för att den inte skulle komma eller vara för liten så jag provade den DIREKT när jag kom hem
Den passade perfekt! Perfekt längd och skönt material
Jag har skor som jag testade med och det satt som handen i handsken
Jag kollade på att halsbandet passade med och det gjorde det! Vilket rus jag fick i kroppen
Något bra händer äntligen för mig
Har bara några små detaljer kvar som jag ska gå igenom med Kami
Hon ska fixa mig och så. Därför ska jag ta mina presentkort på H&M och handla in det sista som behövs till balen

Nu blir det mer jobbsökande och sedan ska jag laga mat
Hoppas Samuel är nöjd med min insatts i dag
Arbetsförmedlingens hemsida gör mig så deppig men minst ett jobb ska sökas från den sidan i dag

Kram, mer uppdatering kommer senare i dag <3




© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Kami

Ser jättebra ut^^'

Då får dock låta den hänga så att skrynklorna drar ut sig^^' Ska bli jättebra

2010-05-03 @ 21:16:12
URL: http://yumekami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback