Stan med mammi!

2010-03-18 @ 17:54:22
Hejsan!

Nu har jag kommit hem från stan med mamma. Hon brukar inte fråga mig om vi ska hitta på något, men nu frågade hon om vi skulle ner till stan och handla lite.
Jag sa utan tvekan ja, för jag var trött och ville ut och röra på mig. Det var en kul och vi pratade och hade en ganska bra liten stund i stan tillsammans :) Jag fick en liten snor/neron grön vattenkanna som ser ut som en elefant från tiger till min flytta hemmifrån låda ^^ Skit söt var den :) Vi kollade lite på klänningar på Pink & Purple och var inne på Lagerhaus med :)
Det blev en vända om Malmborgs med och där slank en och annan dryck ned :) Sen var det dags och dra hem och nu ska jag gå ner och hämta våran pizza, kebabpizza special med vitlökssås mumms <3 Blir kanske en film senare i kväll men till maten blir det vänner ^^

Jag måste även tillägga att det är världens goaste väder ute
Det är ljummet och svlat ute och det är VÅR i luften, äntligen känner man av våren i luften! <3
Fatta vad glad det gjorde mig :D Wiie :D

See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback