Spel, Nya Tyranider & Insikt Om Livet!

2010-03-11 @ 00:27:30
Ja, detta inlägget kommer handla om som rubriken säger
Var på spel i dag och det var lite dött till en början då det inte såg ut som att vi skulle få våra efterlängtade föreningspengar som vi väntat på så länge
Hade tröttnat lite på att BARA ha 1 Carnifex och inget annat
Men efter många om och men så blev det fixat och vi stack till UniSpel (Vi var på Spel På Clemenstoget)
Sprang som galningar och min hals tyckte om det? Nej, den blev slemmig och arg och hjärtat blev inte heller så glatt över den snabba förflyttningen
Måste fan kolla upp den jävla halsen och andlingsproblemen, borde göra en helkropps undersökning eller något
Det blev en god sub på Subway tillsammans med Samuel, Viktor och Hampus
Hampus är ny där med spel och allt och skit trevlig :) Trevligt att någon frågar mig/vill att jag ska sitta med dom och måla :)
Känner även mig duktig då jag kan hjälpa till med de få kunskaper jag har :) Känner mig stolt över mig själv
Duktiga mig :D

Som sagt fick nya tyranider och i LOVE IT :D Fick min efterlängtade Trygon/Mawloc
Fick till och med råd med Gargoyle Broods :D Det ända jag behöve lägga till var 8 kronor för en färg
Som sist med fast då var jag bara tre kronor över :D Så 11 spänn på Warhammer till mig själv haha, soft om det var så billigt alltid :P Då hade jag köpt MASSOR :D



En trygon/mawloc, 10 Gargoyle Broods, 3 penslar och 2 färger :D
Me Like :D

© Jessica Berggren

Nu sitter ag här hemma och tänker över mitt liv
Jag tänker inte gnälla utan bara prata av mig lite, vill ni inte läsa mer så strunta i det
Är ni intresserade så läs, läs vidare och läs om de insikter jag har kommit fram till
Kan kanske ge något till folk med liknande problem

Det jag har insett och kommit fram till är att jag inte kan sitta på min feta röv och tro att allt kommer på ett silverfat eller något i den stilen
Jag måste arbeta för att komma från detta, ursäkta uttrycket,  JÄVLA KUK HUSHÅLLET och min mindre roliga mamma
Jag bryr mig inte om vad nu tycker om min inställning till min mamma men den är så, tyvärr
Tänker inte gå in på varför men ni lär nog fatta om ni hade varit mig, men var glada för att ni inte är det
Detta är inget sätt för mig och gnälla som sagt utan som jag sa prata av mig
Jag är arbetslös igen och jag tänker äver här inte berätta varför, det bara är så
Jag måste ta tag i mitt liv och jaf tänker göra följande
Jag tänker gå till en jobbcoach och få tips och idér med jobbsökandet och ska börja redan på måndag
Tänker ta detta som att gå i skolan, tänker göra de uppgifter jag får som läxa och jobba röven av mig
Och sen tänker jag börja plugga till hösten då jag sa till mig själv att ta ett sabats-år (stavning?) och sen börja plugga igen
Men få se om det blir hösten 2010 eller våren 2011 men jag ska satsa på hösten 2010
Bara och kolla utbildningar och höra med CSN vad man kan få ... kan lika bra gå dit i mon när jag ändå ska till Ungdomsmottagningen då det ligger i samma byggnad men olika vångingar
Kan boka en tid eller liknande :) Ja, det gör vi :D Låter som en bra idé
Äsch, nu ska jag väl sluta prata om detta men detta är det jag kommit fram till i STORA drag

Jag kommer berätta om saker, och har redan gjort det, om saker som rör mig och som jag vill dela med mig av
Det är upp till DIG som läsare om du vill lägga ner tid och ork på att läsa
Tycker om ni som läser min blogg, tackar för det och tipsa gärna andra om den :)

Ha det så bra, nu ska jag fixa mer, se på Andra Avenyn och sedan sova för har ju en del och fixa i morgon och ska inte dit allt för sent om man säger så, måste vara ute i god tid för annars är det FÖR SENT :O

God natt allihopa <3
Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback