Kävlinge!

2010-03-08 @ 23:03:27
Nu är det dags och sova men först så skriver jag några ord här
Dagen har inte varit den bästa men den slutade allt bra
Vaknade utan el och det är hemskt, man känner sig helt handikappad
Ingenting funkade, bara värmen och vattnet
Jag sitter nu hemma hos min farbror och hans familj och ser på tv
Jag ska snart sova då jag ska upp halv sju i mon, för att kunna komma till Lund
Märker hur jag trivs här och hade inte varit fel och bo här
Men det är inget som är möjligt i dag, måste kunna betala för mig vilket jag inte kan
Det som är viktigast nu är att hitta ett heltidsjobb, det är min nyckel till lösningen på alla mina problem, ALLA!

Nä, nu är jag trött.
Måste ligga och tänka lite på allt som ska ske och göras
Ååå kan inte bara allt elände ta slut? -.-'

Ha det så gött
Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback