Helgen - sammanfattning ^^

2010-03-22 @ 23:08:47
Nu kommer det lite uppdatering om helgen
Det blir inte så mycket skrivande för jag vill inte komma för sent i säng
Är så jävla tråkigt och sova bort hela dagen, så mycket man kan få gjort om man vaknar i tid

Fredag
Var ute på en promenad och såg på Let's Dance med älsklingen <3



© Jessica Berggren

Lördag
I dag firade Samuel & Jag 21 Månader <3
Det blev lite Warhammer & mina Gargoyles har vingarna på nu ^^
Vid sex var det dags för kalas i Genarp för hans Mormor
Hon fyller år samma dag som min Farmor för övrigt



Okej, ignorera mig XD

© Jessica Berggren

Söndag
Det blev inte mycket gjort denna dagen då det är en slappdag anser jag
Man måste inte göra mycket om man inte känner för det
Det blev en klassisk söndagspromenad, vilket jag har kommit på att jag älskar
Fint väder och en snygg,vänlig och trevlig pojkvän, vad mer kan man begära?



Tack för en trevlig helg älskling <3
© Jessica Berggren

Nu blir det vänner, får strunta i te i kväll :(
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback