CV & Top Model! <3

2010-03-29 @ 19:59:39
Dagen har gett lite iaf trotts att det inte hänt så jätte mycket
Sov ca sex timmar och kände när jag vaknade att jag hade behövt sova 2 timmar till
Men så är det när man är uppe halva natten med ett gäng killar hela helgen och sedan inte sover bra natten till månag heller. Men jag överlever så det är ju tur det.

Kom till Arbetsförmedlingen precis i tid och min jobbcoach kom precis när jag kom dit
Snacka om timing asså :)
Det gav lite iaf och efter det gick jag runt lite i stan och det blev 50 st A5 kuvert som ska gå till jobbsökande först och främs, bara och söka på
Var även duktig och skriva ut några jobb innan jag handlade och nu är det bara att söka dom :P
Det är det svåra, hehe

Nu är jag hemma och jag har gjort mitt CV klart eller jag anser att det är klart iaf
Vill inte lägga till för mycket färg som Mik (jobbcoachen sade till mig att göra som ett tips) för jag ska göra ett CV inte en tavla. Men det blev nog fint.

Grannen och hennes två barn åt här och nu är jag lagom seg
Jag ska se på Top Model och kopla av med lite onyttigheter som jag inte bara kan låta bli graaa :(
Men jaja, men lever bara en gång i livet
Ska bara få tag på en cykel som jag kan låna i mon, blev sugen på att cykla till allt jag ska göra i mon

Top Model nu <3
Ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback