Tisdag 29 Juni 2010

2010-06-29 @ 19:41:00
Hejsan bloggen!
Jaqg har lyckas få tillgång till en dator en liten stund nu :)

I dag har jag varit på möte för ett jobb som jag fick!
Jag börjar vecka 28 med en introduktionsvecka och sedan jobbar jag vecka 29-32.
Jag kanske har jobb vecka 34 oxå men det är inte lika spikat som vecka 29-32 är!
Det är iaf på posten i Malmö så det blir en hel del sorterande och utdelande
Men att sortera saker gillar ju jag så jag är väl rätt man (kvinna) för jobbet då ;)

Efter mötet så mötte jag upp min kille Samuel, hans kusin Oliver och Olivers tjej Ida!
Vi gick runt & åkte buss i Malmö och sedan blev det Lund!
Vi hade trevligt, åt glass, cheeseburgare och drack energidryck ;)

Nu sitter jag här och ska snart äta och sedan dra hem till mig igen
Ska läsa en massa i min bok, se lite på en serie, kolla i den nya Ellos katalogen och sedan sova :)

Ha det så gött! I morgon blir det spel och bio! (Eclips!)
Kram


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback