Tillbakablickar från Juni 2009

2010-06-01 @ 18:59:25
Då var det dags för tillbakablickar från Juni 2009!
Varsågod och frossa i minnen <3


För exakt ett år sedan så var det studentbal för min skola <3


8 Juni tog jag studenten, tjoho!!!!! <3


12 Juni tog min kompis Kami studenten <3


19 Juni firade jag och Samuel midsommar i Torekov
och firade Farmor & Farfars 50 års bröllopsdag <3


20 Juni firade jag och Samuel 1 år tillsammans i Torekov <3


26 Juni firade vi Hans som blev 18 år <3


27 Juni firade vi min kusin Yasmine som blev 17 år <3


29 Juni åkte jag äntligen till Canada <3
Gud vad jag jag saknade Samuel då :(

© Jessica Berggren

Det var nog de som var det bästa med Juni förra året
Nu får vi se vad denna månaden bjuder på
Mitt Jojo Sommarkort är iaf fixat och Samuel har haft samba tåg i dag med sin skola <3

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback