Onsdag 2 Juni 2010!

2010-06-02 @ 15:27:54
I dag har det inte hänt mycket, inte hittills iaf
Jag var lite med Jesper som hjälpte mig så jag kunde se min systers cabaré på fredag
Blir stressigt men det ska nog gå :) Bara jag tar det lungt och hinner med alla tåg och bussar så
Måste även gå in ett par skor som är sjukt jobbiga och gå i men de passar så bra till klänningen i morgon
Samuel ska ju ta studenten i morgon <3
Måste vara fin då!

Nä, nu ska jag söka lite jobb och sedan ska jag ut i solen och kolla i två Oriflame kataloger som Jesper gav mig innan i dag


Denna klänningen ska jag ha på mig i morgon <3


Och dessa skorna, mycket plåster men det ska nog gå :O
För vill inte ha strumpbyxor när det är så varmt :S

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback