Torsdag 15 Juli 2010

2010-07-15 @ 17:41:42

Hej!

Först och främst så vill jag säga GRATTIS MAMMA PÅ 53 ÅRS DAGEN :D

I dag var det helt okej på jobbet, gick lite lättare och sortera
Men jag skulle förlja med Karin istället för Roland då jag ska ta hennes rutt sista veckan (vecka 32)
Det gick bra men det var ett helvete! Jävla jobbig runda ... saknade faktiskt Roland rundan :)
Som jag för övrigt kan nu. Iaf till 90 %, så glad är jag för det

Jag fick slutat tidigt i dag igen och jag åkte hem
Men först så fick jag ett sms om att min telefon var klar
Jag blev glad men det var först bara va? För för mig var det som om den inte skulle bli klar
Men jag hämtade den och det gick på garantin, wiiieee! <3

Tur det för jag har inga pengar just nu

Men nu har jag fixat lite med telefon inställningarna och ska sätta i minneskortet hemma sen och fixa med det
Blir kanske en dusch och sedan sova för jag vill gärna sova så mycket jag kan för i mon är det Karin rundan igen XD
Är hon grannen nu med

Ha det så bra <3
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback