Måndag 19 Juli 2010

2010-07-19 @ 21:53:06
HELVETES JÄVLA KUK FITT RÖV BAJS DAG!
Jag ska döda denna dagen graaaa ...

Det som hände i dag borde inte få hända något i hela sitt liv
Jag kommer till jobbet och allt är fine
Det är när jag ska dela ut posten som allt skiter sig

Det tar SERIÖST ca 7 timmar och dela ut allt, när det egentligen ska ta ca 3 timmar
Vet ni varför det tog ca 7 timmar? Jo, det ska jag förklara för er

* Det var reklam dag (Måndagar & Torsdagar men bara Måndagar på sommaren)
* Reklamen är tung vilket gör att cykeln blir ännu mer tung
* Reklam + post + Liten Jessica = skadad fot (fick pedalen mot hälsenan och sprang ändå)
* Cykeln trillade ca 3 gånger pga för mycket reklam, obalans eller att den stod fel
* Jag sprang som en galning och delade ut allt med skadad fot
* Tog 100 och cykla för allt var så tungt
* Fick tillslut så mycket ångest att jag grät och hyperventilerade
* Kommer tillbaka på jobbet och blir utelåst (VILKEN JÄVKLA MÄNNISKA SER ITNE TILL SÅ ALLA ÄR TILLBAKA INNAN MAN GÅR HEM? OCH OM NU EN BREVBÄRARE TAR SÅ LÅNG TID PÅ SIG SOM JAG GJORDE SÅ RINGER VÄL MAN ELLER LETAR EFTER EN?????????)
* Fick gå hem utan mina saker
* Blev hemkörd av min moster och får låna mammas kort i morgon, allt annat är inte så viktigt i ryggsäcken

Nu sitter jag här och mår allmänt skit och vill bara dö
Ska anmäla skadan till jobbet i mon och cykla fort som fan för i mon är det ingen reklam *hoppar och hurrar som en jävla galning*
Ska säga att dom måste ha skydd på alla pedaler för det kan göra ONT annars, vilket jag nu vet >.<

Sen ska jag se på Family Guy kanske och sedan sova
GOD NATT och tack för ni läste mitt sura och gnälliga inlägg men hoppas ni förstår mig att INGEN vill uppleva detta


Välkommern till jobbet Jessica


Vi tänkte jävlas lite med dig i dag


Så att du skadar ditt ben, HAHA >.<

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback