Måndag 12 Juli 2010 - posten!

2010-07-12 @ 16:59:43
Hejsan bloggen!

I dag vaknade jag 05:15 för att en timme senare ta bussen till jobbet
Det var helt okej att ta sig up fast jag hade svårt och sova
Men bara man kliver upp direkt och gör det man ska så funkar det utan problem

Vid kvart över sju så var jag på jobbet och det var bara att byta om och börja jobba
Började med att sortera och sedan buntade vi i hop det
Vi lastade cylarna och sedan cyklade vi i väg

Hoppas jag lär mig rutten och blir mer säkrare på den tunga cykeln, för den tog nästan död på mig i dag :O
TUUUUNGT, men jag ska fan tjäna i hop till min NIKON D5000 så det så! Jag ska kämpa :)
Jag drack frivilligt 50 cl saft :O Då är något fel då jag egentligen hatar det

Skrev på anställnignsvtalet och sedan gick jag hem
Nu sitter jag här hos grannen och har överfört pengar och kollar FB, bdb och bloggat

Nu ska jag och mamma handla lite, amt och kanske en liten piggilin ^^
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback