Lördag 10 Juli 2010

2010-07-11 @ 19:52:40
Hipp hipp hurra för Amalia som blir 19 år i dag :D <3

I dag har vi varit hos Lollo och spelat rollspel
Men innan det så mös vi en del och fick duscha så varma vi var :O
Det är helt sjukt så varmt det var, men vi ska inte klaga, bättre detta än en regnig sommar som vi hade för ca två till tre år sedan :O Den var hemsk! Mer hemsk än denna!

Vi gjorde våra karaktärer och jag fick lite hjälp av Lollo, tack <3
Sedan satt vi och åt korv stoganoff :D Skit god, tack Lotta! :D

Vi började spela och jag var grymt nervös och sade inte mycket
Men efter några timmar så började jag lossna och började fatta en del
Jag ångrar inte en sekund att jag provade på detta :)
Detta är en av få saker jag trott jag skulle hata efter att ha testat det men som jag nästintill älskade :)

Vi handlade lite chips och cola och käkade och vid halv tovl gick vi hem och såg på lögn i helvetet :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback