Soc = SKIT!

2010-01-12 @ 19:14:35
Sitter hemma nu och får i mig mat
Känns som det var evigheter sedan jag satt och åt RIKTIG mat hemma
Vilket det var, så tur mamma fick lite pengar av Soc
Men mot mig var Soc inte alls snälla!

Jag vill ha en lägenhet men dom kan inte hjälpa mig för dom anser att jag inte behöver STÖD!
Utan jag ska få en jävla ungdomspedagog om jag vill, vad fan ska han/hon göra? Jag fattar inte?
Jag gjorde iaf något för min syrra men hoppades på att få något själv :(

Jaja, nog med raseriet
Varit hos Kami efter Soc och umgicks i ren allmänhet
Försökte få till lockar i mitt hår med plattång och lite slöande vid TVn
Kami är bra hon :D En äkta vän <3

Kvällen väntar med en massa slöande
Kanske en pling till Samuel, vem vet? Vem vet?

Pyss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback