Room Tour!

2010-01-25 @ 17:57:45
Just nu sitter jag och kollar på klipp på Youtube
Skulle tittat på olika sminkningsvideos men jag gled in på "room tours" istället

Jag hittade ett rum som jag så gärna hade vetat ha :O
Hon har allt så väl organiserat och det är så jag vill ha det
Jag vill kunna även ha mitt eget badrum och stor garderob
Jag tänker, när jag flyttar hemmifrån, hänga upp mina kläder i färgordning och vad det är för plagg :)
Lättare och hitta då
Dock så skulle jag nog inte velat ha de rosa tapeten i själva rummet, även om jag nu gillar rosa
Men i badtummet hade jag kunnat ha det så
Det är så mycket hon har men gud vad jag skulle vilja ha detta rummet
Jag vill även kunna sminka mig så bra som dom kan ... borde kanske gå sminkkurs eller något
Eller göra som dom gör? Nappa efter dom :)

Hoppas ni gillar videon och kommentera gärna <3

Kram på er ... nu ska jag kolla vidare på ett annat rum och sen på sminkningar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback