Om det ändå fanns något och äta här!

2010-01-11 @ 13:58:38


Jag känner mig som denna människan just nu

Det finns verkligen inget och äta här mer än Samuels gryta och sen räcker inte i all evighet
Mamma är något jag inte orkar med, jag vill kunna känna att jag behövs här hemma men det gör jag inte
Saknar pappa så, han brydde sig iaf även om han oxå hade det svårt, och han försökte iaf fixa mat till sina barn

Nu blir det iaf sova lite för det blev sent i natt hos Kami, sen vill jag med sova för jag orkar inte tänka på alla jävla problem jag har.
Alla har problem men just nu måste jag fokusera och lösa  MINA problem

Nu kallar älsklings kudde som han glömde kvar ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback