Nytt År, Ny Stil?

2010-01-11 @ 03:24:40
Det är nytt år och jag känner att jag borde skriva min blogg på ett annat sätt
Inte berätta min dag till punkt och pricka, för jag märker att folk inte orkar läsa och jag orkar inte skriva
Jag tycker att, som Kami sa, jag borde skriva om saker som jag tänker och tycker och som folk mer känner igen sig i
Som ny frissa eller ett nytt band, saker som får folk och tänka och fundera över kanske
Vem vet vad som händer i folks huvuden när dom läser min blogg?

Dags och sova, blev lite länge hos Kami i dag
Vi fixade till min blogg (som ni ser ^__^) och snackade i massor
Kami är en vän för livet, en RIKTIG vän <3

God natt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback