Myskväll för en <3

2010-01-16 @ 21:36:25
Här sitter jag och snart ska jag ska ha en myskväll för mig själv
Saknar Samuel så mycket, så lite avslappning
med lite gott att äta, cider, ansiktsmask och film är inte helt fel va?

Fixat och taggat med bilder har jag gjort en del ... men det är mycket kvar
Bättre att det tar lång tid och att man sen hitta bilderna lätt
än att man inte gör något och får leta efter dom i evigheter
För er som inte vet så har jag ett bildprogram som heter Adobe Photoshop Elements 6.0
Där kan jag se, tagga och redigera bilder


Morot, Paprika, Dippan från i går och ansiktsmask ^__^


Och min cider <3

© Jessica Berggren

Ha en trevlig kväll allihopa :)
Får hoppas Samuel ringer en stund så blir kvällen toppad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback