Lördag - Jobb

2010-01-03 @ 02:52:10

Hejsan!

I dag så vaknade jag vid två och Samuel ringde och vi pratade lite
Innan Samuel ringde så satte jag på ljudboken och lyssnade lite
Samuel hade gått och lagt sig kvart i åtta haha XD

Jag gick upp och åt frukost och satt och lyssnade på ljudbok och fixade med bilder tills det var dags och jobba
Jag åkte till jobbet vid halv åtta och jag fick diska massa brickor, städa lite med mera utöver kassan
Jag fick även sopa utomhus, fast Peter gav mig en jacka som inte gick och stänga haha XD
Snällt, men en trasig jacka hjälper inte fullt ut men iaf lite
Sa att jag skyller på honom om jag blir förkyld haha XD
Jag åt på jobbet och gud vad gott det var, 9 pack McNuggets meny + en cheeseburgare :D

Roliga kollegor man har på jobbet haha XD
Mycket mycket trevliga :D

Sen skulle jag ta 00:59 bussen och fick sluta lite tidigare
Men hade nog sett tiderna från mig till jobbet och inte från jobbet till mig haha
Så behövde inte sluta tidigare haha XD
Men men, jaja bara och sitta och vänta och sen åkte jag hem och tog det lugnt och sen sov jag <3

Ljudbok <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback