Fredag - pizza & vänner <3

2010-01-02 @ 16:16:19

Hejsan!

Vi vaknade runt halv tolv och jag hade hört Bayer & Kikael pratade i ca två timmar
Trodde fan att jag var knäpp, hörde röster som inte fanns XD
Och det involverade Warhammer, hahahahahahahahahahahahahaha XD

Men vi sa hej då till Bayer & Kikael och sen sov vi i ca en till två timmar till
Sen så mös vi en del och hade årets första "mys stund" hehe :D
Sen så skulle vi äta frukost men eftersom klockan var nästan halv fyra så gick vi och köpte en pizza
Vi delade på den och såg på vänner avsnitt efter vänner avsnitt, det blev ca 8 stycken XD

Efter det mös vi en del och sen vid tio åkte vi ner till stan och han åkte hem :(
Vad ledsen jag blev :(
Jag tog tåget till Gunnesbo och gick hem

När jag kom hem så satt jag och lyssnade på ljudbok, laddade ner film, msn, blogg och facebook
Jag fixade lite med bilder och jag somnade vid halvsex :O

Men jag somnade tillslut iaf efter att ha stängt av ljudboken

Ha det så bra <3
Emmica


Samuels verk på min arm haha XD

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback