Ångest och panik? När tar det slut?

2010-01-18 @ 18:29:49

Hello på dig som läser ^^

Här sitter man och väntar på att dra till Kami, denna underbara tösabit :D
I går åkte jag TIDIGT till Samuel och det kändes som jag var den ända som reste
då det var ganska tomt i stan och på tåget
Men iaf söndagen blev bra och jag behövde inte känna en massa ångest över att vara hemma
Sova med älsklingen <3

Nu sitter jag här dock med den där förbannadade ångesten och nästan paniken igen >__<
När jag var på Bergaskolan i dag i Eslöv där min kille går så kände jag på de två lektioner jag var med på,
att jag hade något och göra ... jag satt inte bara hemma utan jag fick vara med på lektionen
Asså verkligen vara med ... svara på frågor, läsa papper och böcker
Jag känner att jag hade mått mycket bättre på den skolan än på VIPAN
Det ända som hade saknats på Berga hade nog varit Emma :)
Jag saknade skolan faktiskt om jag ska vara ärlig ... men dock kände jag av allt negativt om läxor :P
Men jag kände mig iaf en del av alla elever ... inte bara en som gick runt och stövade
Jag kände mig ... tro det eller ej ... lycklig <3<3<3<3<3
Känna sig lycklig på Berga men inte hemma? Sinnessjuk? Kanske det ... men på Berga finns människor
som bryr sig och tycker om en till skillnad från hemma
Berga <3

Men sen väl hemma igen så kommer den tillbaka, den JÄVLA ÅNGESTEN! >__<
Snart ska man ta en dusch då mitt hår känns som smör och sen drar man som jag sa innan till Kami <3
Vi ska planera min fest lite :) Hon är bra på att fråga om tips och idéer om :D

Ni får ha det så bra ... får se om det blir mer blogg i kväll <3
Puss <3


Jag Älskar Dig <3
Min Kärlek & Min Bästa Vän <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback