20 år & vuxen kvinna <3

2010-01-27 @ 14:24:15
I dag är det MIN FÖDELSEDAG
26 Januari 2010 <3

För i dag blir jag inte mindre än 20 år :D
Gammalt eller ungt? Avgör själva
Jag kan få lite ångest över att man måste betala mer vid vissa tillfällen (som på buss/tåg t ex ),
men med bättre ekonomi så ska det nog gå bra, men inte just nu :/

Det blev jobb i ca 8 timmar i dag och Peter var den busigaste av dom alla
Han sa att jag var 14 år hela tiden :P Haha vad roligt det var
Victoria kom dit på förmiddagen och beställde av mig :) Kul :D
Emma kom på förmiddagen hon med :D Och även hon beställde av mig :D

Det fibblades lite med min ena rast så jag fick jobba 30 min extra vilket jag inte säger nej till
More cash :D

Efter jobb satt jag och åt med Samuel på jobbet, då jag inte kunde äta på min andra rast :P
Och skulle sen gå till systemet bara för att, men dom hade stängt så vi fortsatte till Espresso House
Där satt vi och snackade och hade mysigt för att sedan bege oss hem och fika med mamma

Kvällen bjöd på film och mys
Och jag provade även tröjan jag fick av mamma i morse
Spiderman 3 och massage fick avsluta min födelsedag <3

Tack Samuel för en underbar födelsedag
Och tack alla som grattat mig <3


Min födelsedags frukost :)
Så man klarar av att fylla 20 :P


Tröjan jag fick av mamma <3
Skit skön och den satt bra
Love It :D


I Love Hångel Tuggumi av Samuel så jag inte skulle vara helt presentlös i dag
Han lade den ovanpå min hambugare då han tagit upp min mat medan jag bytte om ^__^ Gulligt
Resten får jag på min fest :D <3


Samuel på Espresso House <3


Jag på Espresso House <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback